Thursday, November 24, 2011

This is what we called life.

Yk what, sometimes we're up, and sometimes were down rite, so we have to learn all. Saya pernah rasa marah, sedih frust and semuanyalaa kan, well.

NOW I ADMIT DATS IM FRUST BECAUSE OF YOU.

pleasee wake up laa guys, kita dh besar punn. Dah jadi budak lepasan PMR pun dah, so fikir2 laa sikit. Memang semua org berhak nak ckp n buat keputusan sendiri, tapi tolong jaga hati dan perasaan org lain. And kepada sesiapa yg nak main benci2 ngan org ni, tak kesah laa kan sbb hak kau tapi kau jangan sentuh family, friends aku dah laa. Ekeleh setakat cakap belakang tak boleh jugak, meh face to face. Kita settle elok elok, semua benda pun boleh settle kalau tak mencarut bagai laa. Aduhh tk faham laa org sekarangnie fiikir diri sendiri je betul, mcm dia baik sangat. Hm and kalau kau baik, kau tak cari gaduh kan. alamak, nak je aku ckp GODAI   depan muka kau, tapi aku nie pun fikir dulu laa before cakap! malas aku nak layan kau, baik buat taktahu je dengan perangai kau yg gilaa tu, dh lama tak layan, baru kau tahu selama nie kau ckp sorang2, buat sakit hati kayhh! T.T

No comments: