Saturday, November 26, 2011

never be apart .

haihhhh. anyway assalamualaikum and hey readers (:

Sebenarnya takde semangat nak update belog today, tapi dah takde siapa nak diluahkan perasaan, so belog laa tempat nak cite bagai enn, even ada perkataan yang tak sedap didengar ke apa. Serious tak puas hati oh, everyday kena marah. Hmph ada orang ckp 'well normal laa kena marah'. Yeah for me memang normal kena  marah. Tapi kalau dah marah sampai nak sumpah seranah tuu rasa mcm down gila kayh :'( sumpah sedih oh. Dahlaa tak dpt result lagi tapi dah org cakap mcm tu terutama mak kita sendiri kan. Yelaa, doa ibu kan doa yang selalu mustajab enn n cepat diterima oleh Allah. Korang tak sedih ke kalalu benda tu terjadi kat korang, VERY kayh! takut je result yg kita harapkan tak tercapai. Mesti time tu nak menyesal sekalipun dah terlambat. Rasa bersalah ohh, nak melawan kang, cakap kita anak derhaka, nak diam pulak still sakit hati, Nak buat mcm mana jugak kan. Kadang2 benda yang kita tak buat pun kena tuduh bagai, aduhh tak fahamm eden. Act tulis benda nie sbb nak readers faham bagaimana susahnya menjadi seorang ibu  yg terpaksa melayann kerenah anak dia yg mengada ngada, nakal n etc nie. Yeee, saya mengaku saya tak dengar cakap mak saya selama nie, buat salah, sometimes melawan. Atie tau Atie salah. ampunkan Atie mak :"( Atie harap Atie dapat jadi anak yang berguna kepada mak mak mak dan ayah. Saya sangat sayangkan mereka, family saya even dieorang tak nampak betapa sayangnya saya kat dieorang. lagipun kalau gaduh family nii sekejap je kan dah baik. So takda hal laa, just masa yang nak ambik for baik tuu mcmmemainkan peranan kot. Mana taknyaa, nak baik firstly kena mintak maaf sume kan. Its hard sometimes, but we have. Sorry family saya memang mcm tuu, gaduh gaduh marah tuu mcm dh jadi rutin harian kayh. Its okay, at least we still together rite.

FAMILY COMES FIRST


P/S : ILOVEYOUFOREVEREVRANDEVERF  :)

No comments: